Dla Państwa wygody uruchomiliśmy Internetowy Serwis Klienta MTM (ISK MTM).
Ma on służyć lepszej komunikacji z klientami i ułatwiać pracę z naszymi programami.
Na czym polega ta usługa?
Każdemu użytkownikowi został przydzielony numer ID (identyfikator) oraz numer PIN. Dane te znajdują się na karcie gwarancyjnej dołączonej do programu.
Aby skorzystać z usługi ISK MTM trzeba te dane identyfikacyjne wpisać do zamieszczonego poniżej formularza. Dzięki temu system rozpozna użytkownika.
Jakie funkcje spełnia ISK MTM?
- podawanie hasła do procedury instalacyjnej (24 godz. na dobę)
- możliwość pobierania plików pozostawionych dla klienta (aktualizacje, wersje demo itp.).
Nie możesz pobrać pozostawionych plików lub nie posiadasz swoich danych identyfikacyjnych?
Zadzwoń: (22) 400-93-99, (22) 404-40-72, 793-99-51-99 w godz. 8.30 - 17.00